עמוד הבית

סיור בשביל המעיינות

אנו מודים לכיתות י"ב שלקחו אותנו והכירו לנו מקומות מדהימים

וארגנו עבורנו תלמידי כיתות ז "בוקר טבע" כפעילות גיבוש,

זוהי הייתה יציאתנו הראשונה מבית הספר החדש.

היעד היה " שביל המעיינות "

צעדנו במסלול ארוך ומעניין הנמשך שעתיים במסלולנו הגענו

לעין עוזי לאחר מכן הגענו ל"חירבת סעדים,"

כל כיתה התארגנה  בנפרד ואכלה ארוחת בוקר כיתתית

ז3

תלמידי שכבה י"ב יזמו ואירגנו טיול בשביל המעיינות

עבור תלמידי שכבה ז

יום שישי, 8/10/10 נערך "בוקר טבע" עבור תלמידי כיתות ז בביה"ס, אותו יזמנו ואירגנו אנו תלמידי שכבת י"ב.

יום זה היווה את היציאה הראשונה של תלמידי שכבת ז מבית הספר, והיה חשוב ליצירת גיבוש ותחושת שייכות של התלמידים החדשים שהצטרפו אלינו.

יצאנו מבית הספר בשעה 8:30 והתחלנו את המסלול בכניסה לשביל המעיינות (חירבת סעדים) שם העברנו לילדים מתודה תחרותית שתהיה לאורך המסלול ולימדה אותם בסופו של דבר להעריך את הדברים הקטנים שעושים את הטבע.

אחרי הליכה עצרנו במסלול בעין תמר, מעיין ששוקם לזכרה של תמר נתן, שנהרגה בטיול בחו"ל בשנת 1966 בהיותה בת 21. חבריה שיפצו את המעיין וכהנצחה שתלו שם עץ תמר. שם כל כיתה בנפרד התארגנה ואכלה את ארוחת בוקר שלה. אחרי מנוחה קצרה של שוקו קר בורקסים ומאפים למיניהם, המשכנו במסלול עד שהגענו לעין עוזי. אחרי מסלול של שעתיים וכמה עצירות חזרנו לחירבת סעדים ועלינו לאוטובוסים בחזרה לבית הספר.

היה יום מהנה מאוד, ובנוסף לכך אנו כמחזור ס"ה מקווים להמשך של פעילויות גם במהלך השנה.