עמוד הבית

כל הדפים

שלח וטיולים

הטיול השנתי לאילת שכבה יב

לטיול שנתי יצאנו שכבה י"ב -מחזור ס"ג "סיפור מהאגדות"

ביום ראשון ה- 14לדצמבר2008,  (השכמנו קום בשש ושלושים בבוקר.)הגענו לשער בצפר בשעה 7:00 תפסנו מקום במיניבוס כולנו להוטים בציפייה להרפתקאות של הטיול השנתי האחרון שלנו ביחד, או כמו שהמורים מכנים אותו בסופו "טיול מהאגדות" קיבלנו את איתן הנהג לשלושה ימים שהציע לנו לקנות מים בלי כסף רק שלושה שקלים.

עצרנו בים המלח לעצירת ניקוטין והתמתחות קלה,אך לא עמדנו בקסם הנוף והרבצנו צילומים לנופי ים המלח המרהיבים ,משם המשכנו ליטבתה לעצירה נוספת שם רכבנו על פרות מדומות ואכלנו גלידות מזה טעימות.ומשם התחיל הטיול, כמובן ששרנו לעומרי תשיר היודע ל"טיול יצאנו" פדידה נהיה פיצו ותיעד את כל המסע שעברנו בהרי אילת.

הגענו לאכסניה אחרי נסיעה מפרכת וישר חגגנו את" before party" כמובן שהתקלחנו התארגנו אכלנו ושתינו רק פטל, כי אין מים אז מה לעשות? לעשות נס.

ירדנו לטיילת עם נהג "בן..." ששם לנו מוזיקה רקדנו ונהנינו והוא חשב שאנחנו לא בפוקוס עשה לנו סיבוב סביב הכיכר-4 -פעמיים,
ביקרנו ב"פאפיה" התפנקנו קצת באילת וחזרנו לאכסניה,עלינו על מדי ב ויש " party"

בבוקר עלה להופיע די גי רונן שלום, וניסה ללמד את כותבי הטור איך קוראים את השעון האנלוגי,וכך התחלנו מסלול מפרך ומצחיק וחזרנו עם פצועים..(רונן נקע תאצבע ושירן תרגל).

אחרי הטיול התגנבנו לים ולעדיאל נקרע המכנס בגדר וכמובן לא ויתרנו על הטיילת אכלנו עשינו קניות שתינו ונהנינו.

משם ישר עלינו  לאוניה ,איזה אוניה עשרים מטר גובה בלי להגזים,  הדי גי היה מעפן שם את להיטי אילת "מי נתן לך רישיון ילדה" "שקשקי אותו" "וחלמתי", ממש לא הלהיב אותנו.

בערב הגיעו רוני ויוסי לבקר את "מחזור ס"ג"  עשינו עליהם רושם "ילדים טובים" כשהם כבר התעייפו, אנחנו התחלנו את הלילה... ב " party " כמובן.

קמנו בבוקר עם עוד אפטר פארטי של די גי רונן שלום ,ומשם ישר התחלנו במסע להר צפחות, עלינו עלינו ועלינו במסלול ,אבל מה השתלם לנו הגענו לנוף מהמםםםםםם...

סיימנו את המסלול עייפים ומרוצים ,וכך כמעט סיימנו את הטיול, במיניבוס כולנו נרדמנו ידענו שיש בערב האח הגדול ולא רצינו לפספס.

עשינו עצירה בארומה ושמענו בצער רב על תאונת האוטובוס ההורים התקשרו לחוצים ומודאגים כמובן שהרגענו אותם, עלינו למיניבוס ויוסי נזכר להתפלל את תפילת הדרך...אשריך

כעבור שעה עף לנו הגלגל הרזרבי מהמיניבוס כמובן שהפכנו את זה לעצירת ... גם מזה עשינו צחוקים.

הביתה הגענו בשלום ובבטחה ,וכל אחד התפזר לביתו החמים והנעים לראות את הפרידמנים מנצחים בקרב -אבל לא במלחמה.

המנון ס"ג:

האישה כבר אמרה לי

ס"ג נראה לי

זה מחזור לא נורמלי

זה מה שבא לי

ואז אני לה אמרתי

איך עוד לא קלטת ס"ג או מוות

פה פה פה לא פה פה פה לא פה פה פה .

כתבו: איתי "אורפל" לוי,  נתנאל"פדידה" כהן ,ומור אברהם.