עמוד הבית

שלח וטיולים

טיול שנתי להר הנגב שכבה י

הטיול השנתי של שכבת י

בבוקר יום ראשון נפגשנו כל שכבת י עם הזריחה עייפים ומתרגשים לקראת הטיול השנתי.

האוטובוסים כרגיל עמדו בלוח הזמנים מה שלא כל כך נכון לגבי....

כשסוף סוף יצאנו ב"שעת הצהריים" הצפיפות, הדוחק ורעש המוזיקה  באוטובוס,השתלבו היטב באווירת הטיול.

לאחר שעות של נסיעה הגענו לשדה בוקר,ושם רק קיטרנו והתבכיינו בגלל ההליכה שהתפרשה על גבי שעות רבות,וכמו תמיד כשהגענו סוף סוף לאכסניה נשמנו לרווחה,אך זה היה מוקדם מדי.לאחר שהגענו לאכסניה לא הסתיימו תלאותינו,נאלצנו להמתין שעות למפתחות, מסריחים ועייפים.

נכנסנו לחדרים ורצנו למקלחות,ואחרי שהיינו נקיים וריחניים שוב הלכנו לחדר האוכל להשביע את בטננו שקרקרה בקולי קולות.

בשעת הערב הגיע די.גי לאכסניה והתחיל את המסיבה.כולנו פצחנו בריקודים עד אור הבוקר.

למחרת התעוררנו עייפים אך מרוצים וארזנו את התיקים לקראת יום נוסף של צעידה מייגעת במדבר.

הנוף המרהיב של המדבר החמים הדהים אותנו,אך כמו תמיד השמחה הגדולה הייתה כשראינו את האוטובוסים בסוף המסלול.

לאחר ההליכה הארוכה נסענו לחוות האלפקות שם חטפנו יריקות וספגנו ריחות מיוחדים של....

לקראת הערב זכינו לביקור של רוני מנהל בית הספר שהתרשם לטובה מהתנהלות הטיול.

לאחר נסיעה ארוכה הגענו למקום הלינה שלנו-מאהל בדואי באמצע המדבר.כולנו ציפינו לארוחה בדואית מסורתית, אך להפתעתנו או שלא הוזמנו לקייטרינג לא פחות טוב.את הלילה בילו הבנים בצפייה במשחק כדורגל של בית"ר (שבו דרך אגב ניצחנו), והבנות בינתיים טחנו את כל הפיתות עם הזעתר שהכין לנו יוסי בן שושן.

בלילה,בזמן שהבנות ישנו,הבנים חגגו להם בהשפרצת משחת שיניים אחד על השני ולא ישנו במשך כל הלילה,למחרת קמו עייפים אך ריחניים מריח המנטה.

וכך הגיע לו היום השלישי והאחרון של הטיול שבסופו הגענו בשעת ערב מאוחרת לשער בית ספר,שם חיכו לנו בציפייה הורינו היקרים.

בסיכומו של דבר,הטיול היה מהנה וכיפי ואנחנו מחכים בקוצר רוח לטיול הבא!