עמוד הבית

שלח וטיולים

סיור בעקבות לוחמים שכבה י``ב

סיור בעקבות לוחמים שכבה י"ב

בשעות הבוקר המוקדמת הגענו לבית הספר. חיכו לנו שני אוטובוסים אבל שכבתנו הקטנה נכנסת רק   באוטובוס אחד... הנסיעה הייתה מועילה וגיבשה לנו את השכבה.

עצרנו בסוף כביש שש שתינו שוקו ואכלנו לחמנייה, לאחר מכן נסענו ליום החילות בקצרין.

קיבלנו הסבר על כמה חילות בצבא :גולני, גבעתי משטרה צבאית, שריון ועוד..

ההסברים של החיילים על חטיבתם תרם רבות לבחירתנו לאיזה חיל אנחנו רוצים להתגייס.

משם נסענו להר בנטל ושם קיבלנו הסבר על הפעילות הקשה שעברה שם על חיילנו. נכנסנו בין הבונקרים ובין עמדות אש, רוב השכבה הייתה בהלם מסיפורי הגבורה שחילנו ביצעו בהר בנטל.

משם נסענו לאנדרטה ובה שמענו את סיפורי הגבורה של יוס , וח"כ לשעבר אביגדור קהלני ביחידת השריון במלחמת יום הכיפורים.

אביגדור קהלני הצליח לרתק בסיפור גבורתו 2000 תלמידים מערים שונות בארץ.

לאחר הרצאה חזרנו לקצרין ושם ראינו מטווח אש. שהיה מרהיב לעין ומבהיל ללב.

במטווח השתתף גדוד 188 של חטיבת השריון ובעזרת 4 טנקים וארבעה גיפים הצליחו לעשות תצוגת אש מרהיבה שבה כל התלמידים נהנו!!

אח"כ עלתה להקת פיקוד צפון במופע.

אנחנו כשכבה מגובשת ירדנו לרחבת הריקודים ונתנו נוכחות!! וכמובן שמחזור ס"ג השאיר חותם בצפון.

אח"כ עלינו לאוטובוסים ושיגענו את המורים בשירה אדירה ואפילו כתבנו הימנון לשכבה....

חזרנו הביתה בבטחה והתבאסנו על הפסדה של בית"ר..