עמוד הבית

מגמת האמנות בהר מירון

הגדל תמונההגדל תמונההגדל תמונה
הגרפיקה ואמנות -בהר מירון

ביום שלישי 28.10.08 יצאנו תלמידי גרפיקה והאמנות לסדנאת ציור בנוף בהר מירון, חייבים להודות שבתחלה
לא רצינו לצאת , חששנו שארבעה ימים זה יהיה יותר מדי
זמן לצייר.לאחר שיכנועים רבים יצאנו לדרך. מזג האוויר
היה סוער. ונאלצנו לנסוע ישר להר מירון. כשהגענו גילינו שכולנו (14 ילדים) נמצאים ביחד בביתן אחד שיש בו ארבעה חדרים. שמחנו,והרגשנו כאילו אנחנו גרים ביחד. התארגנו ויצאנו לצייר.בגלל מזג האוויר החורפי ציירנו את הנוף מתוך הכתה. לכולנו היתה חסרה הטלוויזיה , ובערב המורות מצאו לנו חדר עם טלוויזיה ,
וכולנו צפינו באושר רב באח הגדול.
למחרת קמנו ליום גשום במיוחד, התמרחנו קצת במיטה.. ולבסוף הלכנו לצייר.. בגלל האוכל הלא אכיל שקיבלנו באכסנייה בערב החלטנו להזמין כולנו פיצה (שלקח לה שעה שלמה להגיע אבל זה היה שווה את זה...)
ביום השלישי סוף סוף זרחה השמש קמנו ויצאנו מבית ספר שדה, הלכנו לשמורת מירון והגענו למקום עם נוף מדהים, כל אחד תפס לו פינה והתחיל לצייר עד הערב. בערב עשינו יוגה שנהננו ממנה מאוד בהדרכת המורה שלנו לציור- עדי.
ביום שישי היום האחרון הגענו סוף סוף לקיסריה (מה שהיה מתוכנן לנו בהתחלת הסיור)  עשינו סיבוב במקום, הצטלמנו ואכלנו. לאחר מכן הגענו לאמפיתאטרון של קיסריה..
 בסופו של דבר הגענו לבית מאוד עייפים אבל מלאי חוויות וצחוקים ....