עמוד הבית
אודות
דבר מנהלת הקריה
לוח צלצולים
מחטיבות לתיכון לב
תקנון חטיבה עליונה
עת לתת
ערב מגמת מחול תשע"ז
אות הפעיל המצטיין תשע"ז
"השראה לעתיד וקריירה ברחובות"- " INSPIRE TO CAREER "
יום גיבוש שכבת י תשע"ח
22 שנה לרצח רבין
אליפות סטראטאפ לנוער
טיול שנתי מחזור מג
מקצועות לימוד
אומנות
אזרחות
אנגלית
ביולוגיה
ביוטכנולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסת תוכנה
חנ"ג
כימיה
לשון
מדעי החברה
מדעי המחשב
מוסיקה
מחול
מתמטיקה
ניהול עסקי
ספרות
ערבית
פיסיקה
פסיכולוגיה
תקשורת
תנ"ך
המסע לפולין 2017
יומן מסע
אישור יציאה ללוחמי הגטאות
רשימת הקבוצות לפולין 2017
תאריכים חשובים
תוכנית הכנה למסע לפולין 2017
טופס רישום למסע
טופס בקשת מלגה
מכתב מידע מס 1
פעילות מקוונת לקראת המשלחת
מידע שימושי
טפסים
נוהל ערעור על ציון מבחן בגרות
טל לנוער במצוקה
פרס חינוך
מעבר מהחטיבות לתיכון
מעבר מכיתה י' ליא תשע"ח
כיתת נחשון
אודות תוכנית נחשון
תנאי קבלה
מגמת מחול
צור קשר

כל הדפים

מקצועות לימוד

ספרות


רשימת היצירות שנלמדו בתכנית הבסיס (2 י"ל) לתלמידי י"א בשנה"ל תשע"ו

 

חלק א' - 70% –  הערכה חיצונית – בחינות בגרות

בראשית שנת הלימודים יש לשלוח את הרשימה לאישור המדריכה המחוזית רשימה מודפסת במתכונת זאת, חתומה ע"י המדריכה המחוזית, תוצמד למחברות הבחינה:

 

שירה

4 שירים משירת ימי הביניים –  שיר אחד מכל קבוצה (א' – ד') :

א.  __לבי במזרח-  ב. ראה שמש___               

ג. _ישינה בחיק ילדות______     ד.  הים ביני וביניך_______

 

4 שירים משירי חיים נחמן ביאליק  –  שיר אחד מכל קבוצה (א' – ד') :

א.  _לבדי___      ב. ___הכניסיני תחת כנפך____                                                                 

ג. לא זכיתי__________      ד. _על השחיטה

 

משוררים נוספים משירת המאה העשרים:

א. 5 שירים מהמחצית הראשונה של המאה ה-20 

רחל: __רק על עצמי_, טשרניחובסקי שאול:  __ראי אדמה___
אלתרמן נתן:  _ירח_____, גולדברג לאה: __האמנם עוד יבואו___, 

גרינברג אורי צבי:  שיר אמי והנחל

סיפור קצר

קבוצה א. סיפורי שמואל יוסף עגנון

1.  __פרנהיים___  2. _האדונית והרוכל__


קבוצה ב. סיפור עברי מהמחצית הראשונה של המאה ה - 20: _הניה/ שופמן____

קבוצה ג. סיפור עברי מהמחצית השנייה של המאה ה-20:

 _אח קטן_/ רונית מטלון__

 

קבוצה ד. סיפורים מתורגמים                             

1. הבז /בוקציו____________2.רעידת אדמה בצילי/ קלייסט הנריך__

פרק ג' – רומן

רומן/נובלה עברי/מתורגם _כל החיים לפניו/ אמיל אזאר____

 

פרק ד' - דרמה (סמנו את הדרמה שנבחרה וכתבו את פרטיה)

+£ טרגדיה יוונית או שקספירית _אנטיגונה / סופוקלס________

£ דרמה מודרנית ________________________________________

 

                   חלק ב' - דו"ח ביצוע למידה בהערכה בית ספרית – 30%
       רשימת היצירות שבהן עסקו במסגרת היחידה הבית ספרית (30%):

אין להשתמש ביצירות אלה בבחינת הבגרות.

4 שירים מהמחצית השנייה של המאה ה-20:  הנושא שנבחר: ___זהויות_______

השירים שנלמדו:

1.  _אודיסס / ח. גורי______       2. שני יסודות/ זלדה______                                              

3. _שיר פטריוטי/רוני סומק___    4.  _בובה ממוכנת/ רביקוביץ_____

 

סיפור קצר: _אדון זקן בעל כנפיים ענקיות/גרסיה מארקס

דרמה: ___חפץ / חנוך לוין

ספרי קריאה 1.  _חסות/ סמי מיכאל___      2. _פולין ארץ ירוקה/ אפלפלד______                 

3. _המאהב/ א.ב יהושוע_____4__חצוצרה בואדי/ סמי מיכאל___________________

5.  הזהו האדם/ פרימו לוי___     6. __בארצות התן/ עמוס עוז____

 

יצירות נוספות (להרחבה): __קאטרינה/אפלפלד___________________________________________ __________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

שם המדריכה המחוזית ______________ חתימה________________ תאריך _______

תוכנית לימודים י"א
י"ב
תוכנית לימודים
רשימת ספרי קריאה י' יא תשע"ח
אין תקציר
מידע נוסף


הוראות לכתיבה נכונה
אין תקציר
מידע נוסף


ספרות
אין תקציר
מידע נוסף




רחוב דב קליין 1, רחובות

טלפון: 08-9476526

פקס: 08-9460179
כל הזכויות שמורות לאוריג`ין בע"מ פותח ע"י schooly אתרים לבתי ספר