דף הבית
חידודים

כל הדפים

דברים שרואים מכאן

טיול שנתי לאזור הכרמל בעתלית בנושא המ...

טיול שנתי לאזור הכרמל בעתלית בנושא המעפילים

מאת: יובל וגאיה, ה. 2

בחרנו לספר על הטיול השנתי שלנו בנושא המעפילים אנחנו  טיילנו באזור הכרמל ועתלית.

ביקרנו במחנה המעפילים בעתלית אנחנו ראינו סרט שמספר סיפור של המעפילים אנחנו הרגשנו עצב כי זה מעציב לראות מה הם עברו באותה תקופה ושמחה כי עכשיו הארץ כבר שלנו וזה לא קורה כאן יותר. אחר כך סיירנו בספינה וגם שם ראינו מס' סרטונים,  הסרטונים הללו סיפרו סיפור של אחד המעפילים אשר נתפס בידי הבריטים. לאחר כל סרטון עלינו עוד קומה בספינה ולבסוף ראינו סרטון שמספר על כל מה שעברנו במחנה. לאחר הסיור  הייתה הפסקת אוכל ונשנושים,  בזמן הארוחה עשינו לאבא של אחד הילדים הפתעה לכבוד יום הולדתו. בסיום ההפסקה התחלנו במשחק הלילי שהוא היה ליד הים ומסילת רכבת, כל כיתה קיבלה תפקיד אחר כיתתנו הייתה המעפילים חולקו לכל הילדים תעודת זהות ישראלית ומארץ אחרת כל פעם שהרכבת עברה קרוב עלינו אז אנחנו התכופפנו כאילו היו אלו הבריטים. אחת הכיתות היו הבריטים ולקראת סיום רדפו אחרינו, בסוף הפעילות הדלקנו לפיד אש ושרנו את התקווה הרגשנו שמחה בזמן השירה כי אילו ההינו המעפילים שהגיעו לארץ ישראל ועכשיו סיימו את מסעם ההינו גם מרגישים כך. היה לנו מאוד כיף וכדי גם לכם לצאת לטיול זה אפילו בלי בית הספר.