דף הבית
אודות
תפיסה חינוכית
דבר המנהלת
דבר העורך
כותבים ושולחים
כותבים ושולחים
העושים במלאכה
נאמני מחשב
חזרה לאתר ביה"ס
מה בחדשות?
נושא בכותרות
דברים שרואים מכאן
לומדים ונהנים
בשעות הפנאי
היוצר הצעיר
תרבות ואמנות
נקודת חן
באלה הידיים
חידודים


כל הדפים

לומדים ונהנים

מעורבות חברתית


מעורבות חברתית

מאת: תלמידי כיתה ד1.

בשיעור מפתח הלב למדנו בחודש חשוון את ער החודש "מעורבות חברתית"..

בשיעור הראשון העלנו השערות מהי מעורבות חברתית, ומתי אנחנו מעורבים,

והאם יש מעורבות שיכולה להיות שלילית.

שוחחנו בכיתה כיצד אנו יכולים להיות מעורבים חברתית על מנת לתרום לחברה.

כל תלמיד אמר כיצד הוא מעורב חברתית. כתבנו את כל הדוגמאות על הלוח בכיתה.

בסוף השיעור קיבלנו משימה לבדוק במשפחה כיצד המשפחה שלנו מעורבת חברתית?

בשיעור השני: כל תלמיד סיפר כיצד המשפחה שלו מעורבת חברתית.

מצאנו משהו משותף לרוב המשפחות בכיתה שהן מעורבות חברתית בדגש על שמורה

על איכות הסביבה.

זורקים עיתונים לפח אשפה כחול, בקבוקים למחזורית ומפרידים מזון יבש ורטוב בפח החום.

ש"ב-כל ילד קיבל משימה לבחור מעורבות חברתית אחת ולסיים אותה במהלך השבוע.

חזרנו לכיתה סיפרנו כיצד יישמנו את המעורבות החברתית שבחרנו, כיצד ירגשנו.

ומה למדנו מזה.

כתבנו על הלוח את המעורבות שכל ילד בחר ויחד הגענו למסקנה "שאם כל אחד ייתן מעצמו

דבר אחד קטן לחברה כולנו נרוויח".

בשיעור רביעי היינו צריכים להעביר פעילות יצירתית לכיתה ב1. תלמידי כיתה ב1 התארחו

אצלנו, בדיון במליאה צפינו במצגת שמסבירה מהי מעובות חברתית, במצגת ישנו סיפור על ילדה קטנה שעושה מעשה קטן וכך משפיעה לחברה.

לאחר הצפייה במצגת עשינו יצירה ביחד כל זוג תלמידים (כיתה ב1 וכיתה ד1).

קיבלנו כף יד והיינו צריכים לכתוב משפט אמירה או מעשה לטובת החברה, שקשור למעורבות חברתית. היה לנו מאוד כיף לעבוד יחד עם כיתה ב1, וכל הכיתה שלנו מעורבות חברתית.


למעלה הדפסה שלח RSS Bookmark and Share
כל הזכויות שמורות לאוריג`ין בע"מ פותח ע"י schooly אתרים לבתי ספר