דף הבית
אודות
תפיסה חינוכית
דבר המנהלת
דבר העורך
כותבים ושולחים
כותבים ושולחים
העושים במלאכה
נאמני מחשב
חזרה לאתר ביה"ס
מה בחדשות?
נושא בכותרות
דברים שרואים מכאן
לומדים ונהנים
בשעות הפנאי
היוצר הצעיר
תרבות ואמנות
נקודת חן
באלה הידיים
חידודים


כל הדפים

לומדים ונהנים

מי אתה, קית הרינג?


מי אתה, קית הרינג?

מאת: יובל ב, שי, יעלה, ועדי,  ה.2 

במסגרת השעה הפרטנית באומנות למדנו אודות הצייר קית הרינג.

התבקשנו מעידית לצייר סקיצות המבוססות על ציוריו של קית הרינג ולחפש באתרי ידע על הצייר וציוריו.

עידית הכנה לנו דגם של הקיר, היינו צריכות לבחור מכל סקיצה שעשינו דמיות, ולצייר אותם על הדגם.זה היה מאוד קשה כי היינו צריכות לחבר בין הדמויות , ולבחור רק חלק מהדמויות שציירנו .

ולבסוף, ציירנו ציור קיר על קירות הקומה האמצעית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היה מאוד מהנה לצייר על הקיר! השתמשנו בצבעים אקריליים. לדעתנו כיף יותר לצבוע עם צבעים אקריליים , כי כשהם מתייבשים אפשר לחזור על הצבעים בשכבה שנייה והצבעים מתייבשים מהר. ציירנו על הקיר בעזרת מנול.

למדנו על סוג חדש של צבע ועל כלי חדש: מטול שעזר לנו להגדיל את הציור שלנו על הקיר.

 

קת הרינג נולד בשנת 1950 ונפטר בשנת 1990 ממחלת האיידס. במהלך חייו הוא נחשף לתרבות הפאנק והברייקדנס בניו- יורק . נושא ציוריו העיקריים מבטאים נגד אלימות. הסמלים העיקריים שבהם השתמש בציוריו: אנשים ללא תווי פנים, תינוק זוחל, לבבות, מלאכים וכלב נובח.

הרינג צייר על קירות רחוב, רכבות תחתיות על רצפות ועוד...

ציוריו של קית הרינג לימדו אותנו איך לבנות קומפוזיציה ולחבר ציור לרגש – ציור שמבטא רגש מסוים. היצירה הייתה מעניינת, מלמדת וגרמה לנו סיפוק וגאווה בעבודה שלנו, כי למדנו דברים שלא ידענו. ועכשיו אנו יודעות לצייר כמו שהצייר מצייר. אנו זוכרות איך לצייר כמו קית הרינג.

אנו מקוות שתלמידי בית הספר יאהבו את עבודתנו בנושא זה.

 

למעלה הדפסה שלח RSS Bookmark and Share
כל הזכויות שמורות לאוריג`ין בע"מ פותח ע"י schooly אתרים לבתי ספר