דף הבית

הפעולה בעורף הצופים 2

מאת: אסף, ד.3

ביום חמישי כ' בתשרי תשס"ט ה-8.10.09

בשעה 5:30 לפנות בוקר, התאספנו בעירייה ונסענו לנגב.

לאחר שעתיים הגענו למקום בשם "פארק הרועה" ליד "באר שבע" ושם אכלנו ארוחת בוקר.

אחרי שסיימנו, שחקנו במשחק בשם "סתיו האטב". סתיו האטב הוא משחק שבו משתמשים באטב. שמים אותו על תיק של מישהו כשהילד מגלה ש"סתיו האטב" על התיק שלו הוא מעביר אותו לילד אחר וכשהמדריכה אומרת "סטופ"  מי שהאטב על התיק שלו נפסל.  בהמשך הטיול שחקנו כמה פעמים במשחק הזה.

בסיום המשחק התחלנו את הטיול והלכנו הרבה מאוד, כל חצי שעה עשינו הפסקת שתייה.

בקטע אחד של המסלול הלכנו בשביל  צר כשבצד אחד היו הרים ובצד שני תהום, בעומק של קילומטר. לא מספיק שהמסלול היה צר אני עוד סחבתי ג'ריקן מלא מים! אז תחשבו איך הרגשתי עם תיק ששוקל איזה חצי טון וג'ריקן ששוקל עוד איזה טון וחצי!

כשגמרנו ללכת, מסלול של חמש שעות בערך, הגענו לאוטובוסים. שם התרעננו ונסענו לקבר דוד בן-גוריון. כשהגענו לשם המדריך הסביר לנו על ארץ המוצא של בן-גוריון, על חלומותיו, על תפקידו כראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל ועל ביתו בשדה בוקר. אנחנו הנחנו אבן על קברו של בן גוריון כדי לכבד אותו.

לקראת הערב נסענו ל"פארק הרועה" ושם אכלנו פיתות בטבון ונתנו לנו סוג של מכנסיים קצרים בצבע לבן עם סמל של שבט יובל-הכריש.

עייפים אך מרוצים נסענו למודיעין ובעירייה כל אחד התפזר לביתו והיה כיף מאוד.