דף הבית
אודות
תפיסה חינוכית
דבר המנהלת
דבר העורך
כותבים ושולחים
כותבים ושולחים
העושים במלאכה
נאמני מחשב
חזרה לאתר ביה"ס
מה בחדשות?
נושא בכותרות
דברים שרואים מכאן
לומדים ונהנים
בשעות הפנאי
היוצר הצעיר
תרבות ואמנות
נקודת חן
באלה הידיים
חידודים


כל הדפים

בשעות הפנאי

גם אני עשר


גם אני עשר

מאת: שקד, ו.3

התחום שבו אני מצטיינת הוא ריקוד. ריקוד הוא תחביב שאני עושה באהבה. ריקוד הוא חלק גדול מחיי אני רוקדת כבר 6 שנים ואני מאוד אוהבת את התחביב הזה. בריקוד יש צורך בהקשבה לזולת, ריכוז, יציבה נכונה, כושר, זריזות, כישרון, אהבה, התמדה ושיתוף פעולה. ריקוד הוא חלק גדול מחיי. זאת ועוד אני הולכת לחוג ריקוד המתקיים ביום ראשון ורביעי בשעות הערב.        

 בנוסף, לכל מה שציינתי הריקוד הוא פעילות ספורטיבית, מהנה וכפיית.

 

ריקוד הוא תנועת  גוף האדם תוך יצירת תבניות תנועתיות הנושאות משמעות או מידע, בדרך כלל באופן קצבי ולצלילי מוזיקה, המתבצעת או באומנות מול קהל או למטרת בילוי. המילה ריקוד מתארת גם שרשרת מסוימת, מוגדרת ומקובעת, של תנועות הריקוד, למשל: הריקוד  "צדיק התמר" או ריקוד גשם אינדיאני. בהרחבה מתאר המושג התנועעות של בעלי החיים המזכיר ריקוד אנושי: הדבורה רוקדת ריקוד המודיע על מיקומו וכמותו של מזון.

לסיכום אני מצטיינת ואוהבת את התחום הנקרא ריקוד וכשאהיה גדולה אני ארצה להיות מורה לריקוד ולפתוח סטודיו לריקוד. מפה אני יוצאת וקוראת לחברותיי לבוא לחוג הריקוד ולהתנסות.

למעלה הדפסה שלח RSS Bookmark and Share
כל הזכויות שמורות לאוריג`ין בע"מ פותח ע"י schooly אתרים לבתי ספר